dr Magdalena B. Król

Seminarium licencjackie

Problematyka seminarium

  • Zarządzanie projektem w instytucjach związanych z publikowaniem cyfrowym
  • Alternatywne źródła finansowania społecznych projektów informacyjnych
  • Działalność informacyjna i publikacyjna organizacji sektora pozarządowego w Polsce
  • Etnografia organizacji
  • Kompetencje interpersonalne menedżera instytucji wydawniczej
  • Rozwijanie kompetencji miękkich przydatnych menedżerom informacji/ pracownikom wydawnictw/ firm pozycjonujących strony WWW
  • Zarządzanie instytucją kultury/ wydawnictwem
  • Działania z obszaru animacji życia kulturalnego w kontekście działalności informacyjnej/ publikacyjnej
  • Publikowanie cyfrowe dla klientów w branży e-commerce

Przykładowe tematy

  1. Realizowanie projektu z obszaru kultury w miejskiej bibliotece publicznej.
  2. Dywersyfikacja źródeł finansowania kampanii informacyjnej instytucji medialnej obecnej w środowisku cyfrowym.
  3. Cyfrowe problemy trzeciego sektora w Polsce na przykładzie stowarzyszenia X.
  4. Tango z książką – etnografia biblioteki szkolnej.
  5. Profil kompetencji menedżera wydawnictwa na przykładzie oficyny wydawniczej X.
  6. Uczenie się przez działanie jako jedna z metod skutecznego doskonalenia kompetencji miękkich menedżerów informacji.
  7. Zarządzanie i działalność publikacyjna instytucji kultury w warunkach wolnego rynku na przykładzie teatru miejskiego.
  8. Organizowanie eventu medialnego na przykładzie X.
  9. Analiza porównawcza stron WWW wybranych e-shopów.
Scroll to Top
Skip to content