dr hab. Władysław Marek Kolasa, prof. UKEN

Seminarium magisterskie

Problematyka seminarium

  • Marketing internetowy
  • Badania user experience
  • Webwriting
  • Search engine optimization (SEO)
  • Media i rynek wydawniczy

Przykładowe tematy

  1. Identyfikacja wizualna marki w internecie na przykładzie branży ***
  2. Etykieta w przemyśle spożywczym – analiza wybranych przykładów
  3. Zarządzanie marką na przykładzie wybranych firm globalnych
  4. Emotikony w komunikacji sieciowej – nowa forma wyrażania nastroju w Internecie
  5. Dobre praktyki w audycie SEO (na podstawie ***)
  6. Social media marketing na przykładzie wybranych marek branży ***
  7. Storytelling jako narzędzie budowania świadomości marki
  8. Influencer marketing w branży kosmetycznej (case study na przekładzie ***)
  9. Zastosowanie metodologii Double Diamond w procesie projektowania aplikacji mobilnej
  10. Identyfikacja wizualna internetowych serwisów samorządowych (case study …..)
  11. Wydawnictwa statystyczne Krakowskiego Oddziału GUS (2002-2010)
  12. Witryny tarnowskich organizacji non-profit (analiza seo)
Scroll to Top
Skip to content